Saturday 26 May 2012

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE MENGANJALKAN PAYUDARA!


ESP drinks adalah minuman wajib saya setiap hari. Saya akan bancuh ESP &Shaklee Performance Drink. Rasanya ala2 yogurt perisa oren gitu. Pada mulanya saya ambil ESP untuk tujuan breastfeeding anak kedua saya. Setelah konsisten minum setiap hari, alhamdulillah jeragat di muka saya semakin berkurangan

Kenapa? Jom baca sampai bawah ye..
Ramai yang ingat minum ESP ini waktu breastfeeding sahaja..Hakikatnya semua orang perlukan protein. Kenapa? Sebab tubuh badan kita terdiri daripada protein. Tahukah anda protein merupakan asas utk pembentukan sel2 dan tisu dalam badan kita? Termasuklah sel2 kulit. Especially you all ladies. Nak abang sayang kan? Ramai juga yang tidak tahu bahawa Soya juga mempunyai pelbagai khasiat dan sewajarnya diteruskan pengambilannya pada kadar yang di syorkan.

Namun, jangan overdose, ya! Boleh PM kepada saya untuk konsultasi percuma, ataupun rujuk kepada Shaklee Distributor anda untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang tatacara pengambilan Shaklee ESP yang disarankan.

Ada yang risau jika minum ESP, berat badan akan bertambah! Sebaliknya, tanpa diketahui, Shaklee ESP memabantu anda mengawal lapar (control hunger)kerana ia memberikan sumber tenaga pada kadar tetap ke dalam badan kita.
Berita baik untuk wanita!!!

Selain dari mencantikkan kulit wajah secara khususnya, dan kulit secara amnya, ESP turut memberikan tenaga berpanjangan, dan yang lebih seronok, membantu menganjalkan payudara! Seperti yang diketahui, payudara tidak mempunyai tulang, sekadar tisu dan otot di dada. Maka, pastinya sumber Protein yang baik mampu menganjalkan lagi tisu-tisu dan otot-otot di sekitar dada.

Jadi jom kawan2 kita sama teruskan pengambilan ESP walaupun sudah tidak lagi menyusukan si comel lagi nanti. Owh ya! Adik2 kakak2 yang tak menyusukan pon boleh minum tau!

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

SUMBER : RAHSIAVITAMIN



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...